Äntligen fredag!

Nu har jag varit i skolan och så har jag varit och mött mamma vid bussen! =) Så nu har mamma kommit hem! Vi ska snart sticka till City Gross och hämta Pontus.

Jag fick en jätte fin Gucci väska, en jätte fin sjal i siden, ett pärlhalsband, en sovinir(eller hur det stavas) och bebis fick en Thailändsk findress (det dom har på sig när dom ska klä upp sig där borta). Men den är till typ 1-1½ års ålder. =)



Mamma helt slut, pratar med Gudrun

image285


Titta så fint jag fick!

image286


Titta så fint bebis fick!
Diggar skjortan! =)

image287


Äppelträdet blommar för fullt!

image288

image289

image290

Kommentarer
Postat av: Jullan Pullan

Souvenir stavas det :D

2008-05-17 @ 18:56:46
Postat av: Wictora

Haha jaha :D okejdå!

2008-05-18 @ 13:46:39
URL: http://Wictooria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback