Längtar till sommarn..

Julen är det ända som är härligt med vintern, och nu när julen är över då tycker jag att våren och sommaren kan komma tillbax!!

Nu så är vi hemma igen och tar det lugnt.
Sebastian sover middag.
Han ska dock vakna snart..
Ikväll ska vi spela bingo.. :)

Pratade med familjerätten nyss.
Ska träffa en där 13/1.
Dom ville kontakta pappan så att han kunde vara med.
Men de sa jag absolut nej till, vill inte träffa honom.
haha.. :P Men dom skulle ha alla uppgifter jag hade och kontatka honom efter.. Detta ska bli väääldigt spännade.







hannis
om Nyårs Handla:
Huh, låter obehagligt att "borra ner huvudet" :)


Svar: Haha ne det e absolut inte skönt. :D





Anonym om Längtar till sommarn..:
smart o skaffa barn med en kille du inte vill träffa ;)

svar: Det är inte så konstigt att jag inte vill träffa honom

Kommentarer
Postat av: Anonym

smart o skaffa barn med en kille du inte vill träffa ;)

2010-12-30 @ 17:24:01
Postat av: Anonym

Varför de då? För att han inte vill ha barnet lr har han gjort dej illa på nått sätt?

2010-12-31 @ 15:22:40
Postat av: ANONYM

Du blir en bra mamma utan pappan!

Idag är allt tillåtet

2010-12-31 @ 17:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback