Mer kommentarer

J om Godmorgon:
Sebastian är inte den enda han bitit av vad jag ha hört från andra föräldrar från samma dagis thilian går på.




Svar: Ne jag vet.. Han har även bitit Kattas son ett antal gånger och Sabinas dotter också. Så det verkar ju inte bara vara Sebastian som har ett ''provocerande kroppspråk'' som nicole säger att anledningen är till att Sebastian blir biten. När han tex sitter på en gunghäst eller leker med en bil.. Så tycker Nicole att Sebastian provocerar Thilian.. Vilket jag INTE kan förstå.






frida - mamma till vincent och mattias  ([email protected]) om Mer kommentarer:
asså förlåt, men vincent hade en perod då han bet alla som inte gjorde som han sa! anske va det thilian gjorde han kanske ville ha bilen, visst det är fel att dem bitter varandra, men tyvärr gör barn det, och thilian har faktiskt slutat! så du menar att sebastian aldrig bittit någon?

Svar: Nej Sebastian har ALDRIG bitit någon. aldrig aldrig någonsin. JAG säger inte att det är fel på thilian eller någonting! Jag säger bara som det var, anledningen till att jag inte umgås med nicole - för att jag inte vill utsätta mitt barn för o bli bitet. Nicole sa till mig igår att han inte bitits på '' typ en månad'' det är ju omöjligt för mig o veta när hon inte sagt någonting till mig. Thilian kan börja bitas igen. Nicole tycker inte hon bör be om ursäkt för alla märken och skador Sebastian fått på sin kropp pga thilian. Men det tycker jag.

Kommentarer
Postat av: frida - mamma till vincent och mattias

asså förlåt, men vincent hade en perod då han bet alla som inte gjorde som han sa! anske va det thilian gjorde han kanske ville ha bilen, visst det är fel att dem bitter varandra, men tyvärr gör barn det, och thilian har faktiskt slutat! så du menar att sebastian aldrig bittit någon?

2010-09-22 @ 08:19:37
URL: http://vincentsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback