svar

Anonym om Braa!:
Jag gör listor osv på vad min son lärt sej den senaste tiden. Men inte p g a att skryta utan för att det kan va jäkligt kul o läsa senare i livet... då har man ju glömt allt, så jag tycker nästan det är viktigt att man skriver upp saker o ting som minne :



svarJavisst det kan man ju göra såklart, i en dagbok eller liknande.
Men på en blogg tex, skriver litstor varje månad. :P Det tycker JAG är löjligt.
Sen att man lixom gör det för minneskull i en bok typ ''mitt första år'' tex. Det är en helt annan sak tycker jag. :)

Kommentarer
Postat av: I huvudet på en 19 åring mamma

men en blogg är en slags dagbok :) iaf för mig :)

2010-09-20 @ 19:11:05
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig
Postat av: Kusin karin

Jag förstår vad du menar med att listor kan uppfattas skrytigt, men det är i alla fall jättekul att höra om allt Sebastian kan!



Eftersom inte jag kan träffa er så ofta så uppskattar jag verkligen att få läsa om hur ni mår, vad ni gör, hur ni har det och om allt Sebastian lär sig - bara så du vet ;o)



Stor kram

2010-09-20 @ 20:47:35
Postat av: Anonym

Fast min blogg är ju min blogg o i den skriver jag ju vad jag vill. skriver ju den för mej o inte för nån annan så om ingen har lust att läsa just det, så kan de ju bara scrolla ner lite...

Tycker snarare att det är löjligt att tycka det är löjligt för att alla gör som de vill i sina bloggar. En blogg är ju så stor på det sättet att man kan lägga in tonvis med bilder, skriva hur mkt som helst, göra den fin o till och med lägga in videos... Det är specielt tycker jag. Blir ju som ett jättestort dokument om ens barn, som barnet sen kan kolla igenom o se vad han/hon gjorde när han/hon var liten osv..

2010-09-21 @ 19:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback