Svar

m om svar:
Eh, sa han inte att han inte ville ha ett förhållande osv? Är ju du som gör folk förbannad, hur du nu inte kan fatta det. Att skaffa barn handlar fan om två människors val, och du har ju vetat hela tiden vad han vill. Du tvingar ju honom till faderskap! Och du är förbannat elak som hänger ut honom här! Jag förstår att han inte vill ha med dig eller barnet att göra.
Svar: Jag har aldrig någonsin sagt att jag och Ted hade något förhållande eller var på väg in i ett förhållande! För det vet jag också att han inte ville. Men han fortsatte träffa mig iallafall. Det har inte ens med saken o göra. Man är två om ett sånthär beslut, men om man inte kan enas så. Vad ska man göra då? Ska jag göra abort bara för att han vill det? Aldrig i livet. Detta är mitt barn, han har själv knullat till det lika mycket som jag. Han kan stå för de lika mycket som jag. Jag vill inte ha med honom o göra heller, han kan skriva på lapparna o sen kan han försvinna åt helvete med sig.  varför du ens kommenterar har jag ingen aning om, men det kan du sluta med.




C om Svar:
barn är barn. mitt barn är 11 månader å han slår när han bli arg!du skrev som svar innan"Men han fortsatte träffa mig iallafall"-varför tror du det?jag kan svara på den--för du va bara ett knull för han!HÅLLER MED M..

Svar:Man kan inte gämföra en 11 månaders med en 2½ åring.
Ja det är jag fuuullt medvete om att jag bara var. VI knullade bara, det var de ända vi gjorde. Men om man knullar kan det bli barn, det borde han också veta. Han hade kunnat ta sin del av ansvaret o kanske använt kondom då om han inte ville ha barn. Spelar ingen roll om jag har p-piller.

Kommentarer
Postat av: C

barn är barn. mitt barn är 11 månader å han slår när han bli arg!du skrev som svar innan"Men han fortsatte träffa mig iallafall"-varför tror du det?jag kan svara på den--för du va bara ett knull för han!HÅLLER MED M..

2010-09-22 @ 09:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback