Jag blir vansinnig...

Anonym om svar: nästa barn blir väll med den killen du har nu o gör han till pappa.. sen gör ni slut eller så drar han
Sen hittar du väll nån annan kille o gör till pappa som med dom andra osv varför HÅLLER du du dig inte fast hos en kille?
Utan hoppa från kille till kille????

Svar

Men.. Snälla.. Vad är det du sitter och säger? Eller rättare sagt försöker intala dig själv?
Hoppar JAG från kille till kille?
Varför jag inte håller mig fast hos en kille?!
Detta är det första seriösa förhålladet jag har haft sedan Sebastians pappa!
Jag vart tillsammans med Sebastians pappa i tre år, sen tog det slut.
Träffade Alex pappa där imellan men det var aldrig något seriöst, det var aldrig någonting överhuvudtaget.
Så sitt inte här och säg att jag hoppar från kille till kille och säg inte att jag inte håller mig fast hos en kille.
Det var det absolut dummaste jag har hört.
Jag har Anton nu och så kommer det vara.
och för 100 gången, det blir inga barn här, jag har fortfarande p-staven.
Jag tror det finns folk som läser min blogg som inte riktigt tror på att jag satt in p-stav.

Kommentarer
Postat av: Carro

Jahaa ANONYM.. okey så ifall ens första förhållande inte funkar så får man aldrig mera skaffa en kille/tjej för att man måste hålla sig till EN kille/tjej?? Om man har ett förhållande så JAA då håller man sig till den,men det kan ta slut och då måste man få lov att hitta lyckan hos någon annan, men du kanske bara har haft en och aldrig mera kommer titta åt någon annan kille/tjej även om det tar slut mellan dig å din respektive... men det finns faktiskt folk som vill ha någon hos sig och tillslut en dag hittar mand en rätta som man blir gammal tsm med, men du kanske vill åldras ensam.

Många får lyckan att träffa den rätta när man är väldigt ung men det är inte så för alla, och ett förhållande tar inte slut för att det är den ENAS fel det är BÅDAS fel , och ibland slutar man som ovänner o ibland vänner och kommit överens om att förhållandet inte funkade.. men man måste få en chans att prova.

2012-01-25 @ 10:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback