1 APRIL! UNDERBART!

Hej hej.
Blogg.se har varit nere de senaste dagarna så man har inte kunnat skriva. Men nu är det äntligen uppe igen!

ÄNTLIGEN är det APRIL, nu kan våren komma på riktigt! Och nu är det bara 23 dagar tills jag fyller 19 år. Då blir det IKEA såklart! Ska köpa massor till lillen. Bara 55 skoldagar till och sen är det sommarlov, kan det bli bättre? Idag ska jag gå ut och ta kort på det fina vädret, ska samtidigt ta en låång runda!

Jag gick ju in i vecka 26 igår, han sparkar som ALDRIG förr. Han har verkligen fått in många full träffar mot blåsan och minst sagt ONDA sparkar mot revbenen. Magen börjar bli stor nu, och äntligen har jag större mage än Nicole! Haha, saknar henne nu när man aldrig får pratas vid. =( Men snart så kommer dom hem och då KANSKE hon är inne lite mer. Thilian som han ska heta, är ute från kuvösen nu. Längtar efter att få träffa honom igen.  

Nu ska jag gå och göra fruktsallad, så himla sugen på det. =)



31/3
Vecka 26
image192

image193



1/4
Vecka 26

image194

image195

Kommentarer
Postat av: Nicole

tyvärr så tillåter dom inte bilddagboken elr lunarstorm elr msn här på sjukhuset :/ så det blir att skriva blogg i stället :S

2008-04-01 @ 21:44:31
URL: http://niicol3e.blogg.se
Postat av: Britt

Hallå där,snygging,gravida e vackert,länge sen.....Grattis/kram Britt

2008-04-02 @ 18:02:31
Postat av: Wictoria

Taack =)

2008-04-02 @ 18:32:53
URL: http://wictooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback