BM och Föräldragrupp

Hej hej.
Idag var vi hos barnmorskan, allt var jätte bra. Vi mätte sf måttet för första gången, 28cm låg det på, över medelkurvan, men inom normalkurvan. Föräldragruppen var också bra, men det kunde varit roligare om man var helt frisk. Vi fick se förlossningsfilm och så gick vi igenom en normal förlossning. Men det var inget ''nytt'' man visste om allt hon sa, iallalfall jag. Jag och Pontus ska besöka förlossningen nu snart. Usch jag känner mig tung i huvudet. Måste vara hemma från skolan imorgon om jag inte är bättre.





18.22
Just nu är jag lite irriterad..Min barnmorska har både skrivit fel datum i min journal idag, OCH skrivit fel sf mått på fel vecka.. Är irriterad.. Hur fan lyckas man vara så klumpig??





20.11

Just nu är jag jätte ledsen.. =( Har fått feber och det känns som om någon har slagit mig i huvudet med en stekpanna. Har mensvärks liknande ont i magen med, som strålar ner i benen. Mår svin dåligtl.. Gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback