FÖDELSEDAG!!!

Idag fyller jag 19 år! GRATTIS TILL MIG! =D
Ikväll ska vi grilla, det blir Mamma, jag, Pontus och Strellan! Det ska bli så mysigt och gott!
Åt självklart tårta till frukost! En STOOOOR jordgubbstårta har mamma bakat!
image227SMASKIGT!

Fick uppladdningsbara batterier och en GP-PowerBank(Uppladdningsmasking), och en Elvisp. =D Har två oöppnade paket från Pontus och hans mamma/pappa, ska få ett av strellan med. Känner mig så bortskämd! Fick ju så otroligt mycke på IKEA. Men man klagar ju inte!^^





Lite bilder från dagen kommer här! =)
Rästen får ni kolla på min Bilddagbok: http://wictooria.bilddagboken.se

Jag idag!
image228

image235

image236

image237

image238


Pontus i klassrummet, fular sig lite. Så söt ändå

image229


Vi var ute och åt på lunchen=)

image230


Underbar dag!

image231

image239

image240

image232


Min underbart söta DAIM, visst är han vacker ?=)

image233

image234

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback