Fredag

Hej hej.
Nu har jag äntligen fått en tid till vårdcentralen! Kl.10.00 skulle jag vara där, hoppas på gud att det inte är halsfluss. Jag vill inte äta en massa mediciner under graviditeten, känns inte bra. Men jag blir ju aldrig bättre i halsen så antagligen är det halsfluss. Har verkligen haft problem med att sova inatt. Har haft mensliknande smärtor i magen igen, som ilar rakt ner i benen. Vissa in mot ryggen, så irriterande...



Hoho..
Snart ska jag till vårdcentralen, och efter det måste jag åka till förlossningen. Ringde o frågade om mina sammandragningar, och dom tyckte jag skulle komma in så fort som möjligt.
Hoppas inte att det är något seriöst. =/




15.32
Hej hej! Nu är jag hemma, ingen halsfluss!! =) Är så glad över det. Känner mig redan bättre bara av att höra att jag inte har halsfluss.
Med magen var det bra också. Fick ligga med cgt i 1 timma, fast jag har konstiga sammandragningar. Så jag måste vila mig enu mera, hur man nu kan vila sig mer än vad jag gör? det vet jag inte riktigt. Och jag får inte göra några fysiska aktiviteter eller ha sex. ^^ Dom kollade med ultraljud och vaginalt ultraljud också, dom ville vara 100% säkra på att jag inte var något öppen eller ''uppmjukad'' något sånt.. Men allt var bra. Bebisen fick hicka med, det var väldigt roligt. Haha, hick hick. Min lilla sötnos, längtar så otroligt mycke efter honom nu, efter att ha legat o hört på honom i en hel timme. Han låg med huvudet ner iallfall, tittade åt höger. Längtar, Längtar, Längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback