TORSDAG

Jag älskar torsdagarna, för då vet man att IMORGON är det fredag! :) Bebisen har sparkat ovanligt mycke idag. Jag undrar vekligen hur han ligger där inne. Hoppas att barnmorskan kan känna hur han ligger på tisdag. Vore kul att veta.

Längtar verkligen till föräldragruppen, lite nervöst faktsitk, men samtidigt spännande att se vad det är för folk.  Det är en till tjej här i växjö i min ålder som är gravid i nästan samma vecka som jag, som antagligen kommer att gå i den gruppen också. Och jag tycker verkligen INTE om henne! Hoppas inte hon är med i den, men antagligen är hon det eftersom det bara finns 1 föräldragrupp med endast unga. Och den förra föräldragruppen gick Nicole i, och den var folk som är i vecka 33-38 nu. Så den kunde hon inte gått i. Stör mig lite på det, men men.. Får väl stå ut med den hemska människan! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback