Trädgårds arbete idag!

Idag har jag och Pontus räffsat mossa, jordat och sått gräs! Det var verkligen perfekt väder för det. Men nu är vi mätta och heelt slut. Men det är skönt att ha de gjort! Fast vi har ju baksidan kvar ^^, men det ska vi ta näst nästa helg. Nästa helg ska vi ju till IKEA. Blir födelsedagspresenter till mig, nästan bara saker till bebisen, så det är ju till Pontus också. Sen är det lite annat som jag vill ha till mitt rum. Ska iallfall bli skönt att få de sista viktiga köpt! =) Hade aldrig orkat åka till IKEA i vecka 35. Har det jobbigt som det är redan nu! Får verkligen ont i korsryggen av att gå mycket, är helt slut varje gång vi har varit på City Gross. Och nu ska vi gå inne på IKEA i några timmar. Kommer nog att dö, ska ha med mig två alvedon ifall jag får ont.

Ikväll ska jag antagligen gå ut och gå med en gammal klasskompis, om hon kommer ihåg det. ^^ Sen blir det nog lite spela!!

Nu ska jag vila lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback