BEBIS!



Hej hej.
Igår så var vi på stan med Nicole hela dagen. Sebastian var ganska sur. :)
Idag ska vi till BVC, jag ska få lite hjälp igen med amningen.
Jag orkar inte med amningen längre, och inte sebastian heller.
Blir så stressad och irriterad, och då blir han också det!
Ingen mening att fortsätta om man inte mår bra av det..

Inatt sov han 6 timmar i rad efter han ätit 120 ml ersättning. :) Haha, han var verkligen hungrig!
Sen vaknade han och åt och sedan somnade han om igen. Sov i 4 timmar och vaknade nu vid 9,
och nu har han precis somnat om igen! Söta bebis.. :)
Det är precis så man vill ha det!

Skriver sen igen när vi kommit hem från bvc. :)





Igår fick Sandra och Markus sin efterlängtade lilla bebis!
En liten flicka, grattis till underverket!

Snokade upp er på Webbisar!
Herregud, det tog inte många timmar? typ 5 sedan du kom in!?
Nu är jag så nyfiken på hur allt gick!






10.41
Nu har Sebastian hicka. :) Han sitter hos Pontus och är jätte irriterad på det!
Han har på sig kläderna som jag köpte till honom igår!
Hittade dom på tjej hyllan, men tycker att killar också kan ha mörkblå och röd. :)






20.00
Allt gick bra på BVC! Han går upp så fint så!
Just nu ligger han i vagnen och sover, jag funderar på att gå en runda med vagnen.
Men jag behöver hjälp av Pontus med dopkorten, och han går i skolan imorgon så han får hjälpa mig ikväll!
Jag undrar verkligen hur det går för Sandra och lilla flickan.:) Hoppas allt är bra med dom!
Jag köpte lite gröna skööna kläder till Sebastian idag, kunde inte låta bli!
Nu ska jag göra något vettigt. :)




Kommentarer
Postat av: Tilda & Liva

Kikar inom!

Kul med fler unga mammor :)

2008-08-26 @ 17:42:52
URL: http://www.sweetcolorful.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback