Fredag!

Hej hej.
Idag har jag grymt ont i huvudet! Hade det igår kväll också. Jag låg och gosade med Sebastian i sängen hela morgonen, så himla mysigt! :) Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag är så otroligt badsugen! Jag får ju inte bada än, undra om det gör något om jag badar ändå? Risken för infekfion kan ju inte vara så stor? Fast sen är det ju det med mjölkstockning. Äsch jag vet inte.. Vattned vid arabybadet är ju så skönt, helt perfekt! Det är så man svalkar sig men det är inte kallt.

Sebastians öga är redan bättre, han är inte röd längre och det kladdar knappt ingenting. Väldigt skönt! Nu ligger han och sover, ska nog sätta mig utanför och sola lite. :)


Min msn/mail: [email protected]


Kommentarer
Postat av: Ninni

BAKTERIER!!! I BADVATTNET!

2008-08-01 @ 20:38:08
URL: http://www.marklanda.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback