hjortsberga

Hej! Igår och idag har  vi varit i hjortsberga. Vi ska hem senare idag. ^^ Jag är grymt trött, men Sebastian har ändå sovit bra inatt. Men han har inte sovit mer än ca 1h sedan 8 i morse. Nu håller han på att somna igen och då funderar jag på att hoppa in i duschen! =) Var tvungen att gå in på datorn för att titta till Sandra http://sandriiisch.blogg.se/ ! Haha, nyfiken.. Men inget hade hänt där än. :) Jag håller tummarna för dig!

Idag ska vi ut och kolla när Sebb's farfar gör något, någon utställning och uppvisning med motorcross. :) Jag har inte så stor koll måste jag erkänna!

Men jag ska iallfall börja vara lite roligare på bloggen, men det känns som att jag har tusen saker på G just nu. Med skolan speciellt, men även med dopet.  Nej nu hoppar jag in i duschen medans mini sover. :)

Återkommer senare.



Godkväll.. Sebastian har knappt sovit något idag.. jag är helt slut.. Vet inte hur jag ska få honom att sova... :(
Nu tänker inte jag åka någonstans förren sebastian kommit in i rutinerna igen.... Jäkla tillväxktperiod.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback