Krabb!

Hej hej.
Inatt har han tagit bröstet, MEN han har velat äta efter 1½-2 timmar igen! Så antagligen så får han inte i sig så mycket som han behöver? Jag kan ju inte få tag på dom på BVC heller.. Blir så irriterad.. Jaja, får ser hur det går. Nu sover han iallfall. Hoppas att han sover ett tag till. Han fick lite ersättning innan han somnade.
Jaha.. Och precis nu när jag sa det så vaknade han.. Typiskt..Han sov 50 min.. ^^ Söta lilla barn!

Idag ska jag iallafall ner på stan, med Nicole antagligen. =D Om hon nu kan ta o sluta snart!! Hehe.



12.51

Nu håller jag på med att göra iordning mig själv, mellan varven.. Han ska ju inte sova har han bestämt. :) Han sover nog bra i vagnen sen på stan. Det brukar han göra. Nu har jag fått mitt barnbidrag också. :) Pengaar!
Nu ska jag forstätta. :)

Kommentarer
Postat av: helena

har du honom hos dej när du sover på natten? för isf är det ju ganska lätt att ge han bröstet när han vill ( haha man är som en dygnetrunt öppen mjölkcentral) Han kan ju ha en sån här tillväxtperiod som gör att han behöver äta oftare för att brösten ska producera mera.



hur går det med viktminskningen? jag har bestämmt ett mål nu ialf, o det är att jag ska komma i mina lee jeans på nyårsafton. de är i stl 29 så det är hela 3!!! stl mindre än de jag har nu. jag vill att de ska sitta som innan jag blev gravid, inget får hänga över liksom. Jag har lagt om kosten och uteslutit sånt med socker i och så äter jag inget onyttigt på veckorna men har bestämt att ha lördagen som en syndar dag då jag kan äta lite gott =) Inte överdrivet då men så att man kan njuta lite.

banta kan jag ju inte göra då jag ammar.



kram

2008-08-20 @ 14:24:22
Postat av: Wictoria

Halloj!

Jag brukar bara ha honom hos mig på morgonen, på natten är det inte lika jobbigt att gå upp. ^^ Vi har också börjat ge honom Endast ersättning på kvällarna.



Med viktminskningen går det väl sådär! Jag har också ett par jeans som jag gärna vill komma i, men jag vet inte tills när. Haha, försöker att inte äta godis men det är så svåårt! Jag ska också försöka hålla mig till lördagen eller fredagen(..eller båda kanske!... :$ haha..), då har man ju något att längta till. Jag äter ganska lite mat om dagarna, så jag kanske går ner pga det. Hoppas det! Vi får kämpa på, det är tusan inte lätt!

2008-08-21 @ 08:38:48
URL: http://wictooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback