Skolan idag!

Hej hej, idag ska vi till skolan och lyssna på lite information om Projektarbetet! Hoppas det inte blir långtråkigt. :) Ska iallfall bli kul o visa upp det lilla undervärket för alla.

Igår köpte jag lite saker till dopkorten! Så nu kan jag sitta hemma och fixa med det, måste fixa allas adresser bara. Eniro.se finns väl de flästa!

Nu ska jag gå igenom allt, så jag inte har glömt något. :)



21.21
Det gick bra i skolan idag, han var så snäll så! Nu har vi precis varit ute och gått en låång runda. Nu har jag fasen bestämt mig för att sluta äta godis.. Nu ska jag fan lägga av, jag kan lika gärna äta frukt! Vill gärna ha gått ner lite till dopet, så man ser lite redig ut! Funderar på att sluta amma helt nu, han äter nästan bara ersättning ändå.. Orkar inte hålla på och krångla med dehär mera. Ska iallafall prata med BVC-tanten först.

Träffade Linn och Jesper på stan idag, så vi var lite med dom. :) Linn läser ofta min blogg, HEJ LINN! vad gör du? :)

Som projektarbete funderar jag på att göra en hemsida och forum för unga föräldrar och blivande unga föräldrar! Som ett litet närverk av föräldrar lixom. Får se hur det går, tycker ju det är roligt med webbdesign!
Ni unga föräldrar/blivande som läser min blogg, vad tycker ni om det?
Jag har själv som erfarenhet att det var kul att prata med andra unga och få kontakt med andra i samma ''situation'' när jag var gravid. Och det är ju väldigt roligt nu också!
Kommer skriva lite mer utförligt om mitt projekt sen, kanske imorgon. Så tänker jag ha en liten röstning om det  är en bra / dålig idé. Det är ju inte lika roligt att göra om ingen kommer vara intresserad av forumet. :)



Kommentarer
Postat av: Emma

Godmorgon :D Sovit gott?

2008-08-21 @ 08:31:47
URL: http://regalemma.blogg.se/
Postat av: Wictoria

Gomorron:D jadå super gott! Sebastian har sovit nästan hela natten! Själv då?

2008-08-21 @ 08:33:51
URL: http://wictooria.blogg.se/
Postat av: Martina

Hej!

vilken sööt liten kille :)

vad går du för linje ? :)

2008-08-21 @ 12:35:02
Postat av: Linn

Hahahahaha....Inget speciellt :D Måste snart RUSA bort till bussen :D

Du då?:D

2008-08-22 @ 07:43:02
Postat av: http://sandriiisch.blogg.se

Hej =) hihi ja nu är det BF+4 ingen bebis idag heller :O ser ut och aldrig komma något :( får hoppas på BF+6 nu då ;)

2008-08-22 @ 09:29:19
URL: http://sandriiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback