Tiden går för fort..

Nyss var det Maj och jag trodde aldrig att sommaren skulle komma. Hade inte ens en tanke på att det skulle bli höst, bara att sommaren kändes så långt bort. Nu är det aldeles snart höst och Sebastian, som jag heller aldrig trodde skulle titta ut, är snart 2 månader. Känns så lustigt allting. Innan man vet ordet av så är det väl julafton! :) Undra vart vi ska vara för någon stans då?

Idag ska jag och Pontus göra äppelpaj och göra de sista korten klara. :) 
Igår var vi i hjortsberga iallfall, därför jag inte skrev något då! 
Igår lirkade jag i min piercing i läppen igen, det gjorde verkligen ont. Fick ta en liten nål först och sen större o större. Men det gick iallfall, nu ska jag inte ta ut den!! 

 



16.33
Nu står äppelpajen i ungen! Hoppas att den blir god. :)
Imorgon ska jag kanske ut till vislanda och umgås med min älskade lilla Nicole! :)
Ska till en barnläkare imorgon med sebastian också. :)
Och på tisdag ska jag äntligen klippa mig och färga håret! :D

Gud vad smilisar det blev.. sry!


Nu under dagarna så lever jag på Bravo juice - Päron, apelsin, äpple, morot & citron !
Jag har gått ner 1 kg under denna veckan. :)


Bravo juice Päron, apelsin,  äpple, morot & citron


Kommentarer
Postat av: strellz

aj med piercingen där >.<

2008-08-31 @ 12:20:00
Postat av: Nicole

:D vad duktig du är, hoppas du äter vanlig mat och motionera också :O

2008-08-31 @ 16:51:45
URL: http://niicol3e.blogg.se/
Postat av: Wictoria

Mja:P lite dåligt med vanlig mat. Men jag äter redig mat en gång om dagen och kornflakes till frukost. Ammar ju bara nån gång om dagen, så behöver ju inte tänka på det.

2008-08-31 @ 16:52:50
URL: http://wictooria.blogg.se/
Postat av: robin

grattis^^

2008-08-31 @ 18:19:45
Postat av: helena

ja vad tiden går fort. innan man vet ordet av så är barnen stora om man ska bli pensionär ;-)



Men du, tänk på att äta ordentligt, annars så orkar inte kroppen. varför ska ni till läkaren med lillen?



helena

2008-08-31 @ 19:08:14
Postat av: http://sandriiisch.blogg.se

haha jaa.. jag har verkligen märkt detta ^^

Men rätt gott ändå då får man vila ju :)

2008-09-01 @ 01:13:08
URL: http://sandriiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback