Vad ska man göra idag?

Hej hej!
Sitter här och glor lite. :) Väntar på att strellan ska komma hem så man kan fråga om man kan få komma bort dit sen! Jag har precis varit ute och gått en lång runda! Jätte skönt, Sebastian har sovit i 1½ timma också. Hoppas han sover lite till så jag hinner fixa lite här hemma.

Ska ringa till Polisen och Djursjukhuset och se om dom har någon liten Tolle där!  Men jag oroar mig inte allt för mycket över honom. Antingen kommer han, eller så kommer han inte.



Ang kommentarer om hur vi kommer klara oss med egen lägenhet, så vill jag bara säga att det kommer gå hur bra som hälst. Det finns bidrag som både jag och Pontus kan få. Och jag tycker inte det är något fel på att söka bidrag heller.  Finns ju faktsiskt yngre personer än mig och Pontus som gör på det viset. Kolla bara på Nicole, henne går det jätte bra för!

Det känns lite dumt att bo hemma hos min mamma när jag precis har fått en egen liten familj. Känner mig mogen nog att flytta, jag är faktsikt vuxen. Jag vill ha ta hand om min familj på egen hand. Helt förståligt kanske? Eller finns det någon mer med synpungter? :)



16.30
Snart är det mat och sen ska vi hem till Strellan ett tag! Det var ju länge sedan jag träffade honom nu känns det som! Och så har vi inte varit hos honom på länge. :) 

Imorgon ska jag prata med en handläggare från växjö kommun! Han ska hjälpa mig med lägehenten osv. Får se hur det går och vad han/hon säger.

Sebastian sover lite nu också, lagom tills jag ska äta! Han är en sån tjamad bebis. ;)



Kommentarer
Postat av: katta

Du/ni kommer klara det JÄTTEBRA!!

2008-08-28 @ 17:49:13
URL: http://attiosjunollfemnollsju.blogg.se/
Postat av: Tina

Klart ni klarar er. Finns dom som är mycket yngre och fixar det.. Dom som säger att ni inte gör det är bara avundsjuka !

2008-08-28 @ 17:57:26
URL: http://mammatillleo.blogg.se/
Postat av: Linn

Klart ni kommer klara er :O

2008-08-28 @ 21:56:01
Postat av: Anonym

absolut , du kommer ju sälv bli skatte betalare och andra kommer leva av din skatt så go for it , tror på er :D

2008-08-28 @ 22:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback