Klippa mig och färga mig ^^

Hej hejh. Idag ska jag klippa och färga mig. :) Hoppas att det blir snyggt.
Först ska jag åka in till Alvesta och ta ut lite pengar. Eftersom att det ite finns någon bankomat här och bankerna tar inte nordea.. Dryygt!


Sebastian börjar bli bra imagen nu. :) Men på kvällarna, dåå skriker han nått hemskt. Från 19 o ända fram till 23 ibland. Förstår inte vad det är för fel alltså. Men dom på bvc har sagt att jag ska testa några agdroppar.. :S Får se hur det går.. Jobbigt för mig meddethär skriker och jobbigt för honom.

Nu ligger Sebb i babygymmet och jag ska snart klä på honom och sen när han somnat ska jag diska och duscha, göra mig iordning också. :)  Sen ska vi sticka.


Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: jenny

hej! jag testade dom där magdropparna till min son när han va mindre o bara skrek o skrek... jag kan bara säga att dom funkade inte för 5 öre, o svindyra va dom oxå.. äter din son välling? gör han det så testa majsvällingen lr nån som är mild så brukar det bli bättre! en varm handuk på magen brukar oxå funka! några tips från mig bara!! ha det bra =)

2008-12-19 @ 11:32:19
URL: http://supersylt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback