Onsdag

Hej hej.
Idag är jag helt död, HELT DÖD!! Har så ont i huvudet. Vet inte vad jag ska ta mig till. Ingen aning om vad jag ska hitta på idag heller. Blir väl bara att vila. Om jag orkar ska jag sy. Om huvudvärken går över. Sitter och äter lite av fruktsalladen som blev över, kanske behöver lite vitaminer. Blää.. trött.




16.36
Nu har jag börjat på med Baby filten, den blir 110x90, så ganska stor ändå. Lägg upp kort när den är klar! Nu har min huvudvärk försvunnit, krävdes 2 alvedon och 2 appelsiner! Nu måste jag börja med maten, mamma hinner inte laga något ikväll för hon ska på något möte i lokalen. Imon ska jag och Pontus till Annica, om hon inte har glömt bort det. Haha. Magen känns stor idag, satte på mig en helt vanlig t-shirt i storlek M och det stramas åt runt magen, så roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback