Söndag

Hej hej. Idag har jag bara vaknat och ätit frukost. Jag är lite förbannad på Pontus mamma just nu.. Så trött på henne.. Men men. Nu ska jag nog klä på mig eller något. haha.



13.16
Nu har jag duschat, det var verkligen skönt.. Jag är så irriterad! Jag ska nog börja sy nu.. Kanske jag blir gladare. haha. =D



18.21
Nu har jag varit och köpt batteri till kameran, tänkte att jag skulle ta lite kort på kläderna. Är snart klar med min bebis filt också! Den blir så söt. ÅH, jag är så hemskt törstig! Känns som om jag skulle kunna dricka upp en hel sjö.

Pontus har åkt hem nu, han ska på kalas hos Annica. Axel fyller 3 år! Synd att jag inte fick följa med. Fick för Annica, men inte för Britt och då tyckte Annica att det var lika bra att jag inte följde med.  Mamma är så förbannad på Britt, hon vill ringa och skrika på henne men det är nog ingen bra idé. Fick inte följa med för att Lasse (Pontus pappa) ska dit. Och han har ju stora problem med att komma över dehär att jag och Pontus ska ha barn. Och då tror ju Britt att det kommer bli ett jävla liv. Fattar inte varför det skulle bli det. Kommer ju aldrig att få träffa Lasse ens, eftersom Britt inte vill det. Men då behöver dom ju inte träffa bebisen heller. Jag är verkligen förbannad just nu. Kan inte släppa detta. Pontus skiter som vanligt i vilket.



20.25
Nu är det spektakel i släckten!! Haha! Julia och mamma berättade för mig om Jörgen, Hampus och Sandra och så har detta spritts runt. Så nu är det ett jävla liv. Så jävla roligt, men men. Som Karin sa: ''Det spelar ju ingen roll hur sånt här kommer fram... om de hade levt ett normalt och vettigt liv så hade det inte funnits något att prata om.'' Klockrent helt enkelt. Skyll er själva era jävla idioter. =)

Hela denna dagen har bara varit massor med problem och annat tjaffs o gojja.. Haha. Så komiskt.



23.25
Usch.. Jag kan verkligen inte sova.. Allt har rasat ihop känns det som. .Allt som var så bra har lixom bara gått sönder. Jävla hormoner med, satans skit hormoner. Är verkligen trött på nästan alla! Den ända som verkligen förstår mig och verkligen är på samma sida som jag, och som VERKLIGEN alltid ställer upp för mig. Det är min mamma. Utan min mama hade jag aldrig orkat ta allt skit.

Kommentarer
Postat av: kirsten

varför arg på pontus mamma? :(

2008-02-24 @ 13:06:22
URL: http://havetolive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback