Fosterljud

Idag var jag på fosterljud, det var helt otroligt underbart. Jag kan inte sluta le!
Jag var 100% säker på att hon skulle få leta o leta efter hjärtat, men nejdå. Det tog
en skund, sen kom dom underbara ljuden. Först fattade jag inget, var helt inställd
på att det skulle ta tid o hitta. Men sen så sa hon; ''hör du? det är hjärtat som slår.
Det låter jätte bra o helt normalt,147 slag i minuten. ''
Då blev jag helt häpen o bara ''woow''. Det va helt underbart, kan inte fatta att min
lilla älskling verkligen lever där inne.

Jag har fått min kallelse till Ultraljudet med, den 11 Februari. Min alla hjärtans dags present blire ju!
Så jag passade på att fråga lite
om det med. Frågade såklart om vi kunde få veta kön. '' javisst sa hon, du ska ha ultraljudet med mig.
Jag kan kolla efter det om ni vill.'' Då blev jag enu gladare, har pratat med andra som fött i växjö o gjort
sina utraljud här. Men dem har inte fått veta. Älskar min barmorska, hon är underbar.

Nu ska jag dra ner på stan o köpa nått sött till min älskling.
Älskar dig redan sötnos.


Komentera gärna mina inlägg, det är alltid kul.


Kommentarer
Postat av: Nicole

åååh vad kul :D jag glädjer med dej :)

2008-01-15 @ 17:44:26
URL: http://niicol3e.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback