Lördag

Idag har jag varit med Nicole och Pontus nere på stan. Första gången jag träffade Nicole, det var jätte kul! Köpte ganska mycke kläder, lite till bebis o ett par mamma byxor till mig. Håller på att ta kort på det med Pontus mobil.  Ska med Nicole på föräldrainformation på försäkringskassan den 4 februari. Då får man veta lite om föräldrapenning och sådant.  Det ska bli kul!

Här kommer lite bilder ! =) :

Storlek 50:
image31

image32

Storlek 56:
image33

 

Bebis tröjja!
Nej jag trycker inte ut magen.
Vecka 16:
image35

image36

image37

Kommentarer
Postat av: N

Fina bilder.....ska du o pojkvännen bo ihop?Ni klarar det nog bra,jag vet flera i din ålder som hr fixat det bra.Känns det konstigt att bli mamma vid så ung ålder?Lycka till

2008-01-26 @ 20:20:07
Postat av: Wictooria

Hej hej. Vi ska bo ihop sen när bebisen kommer, han ska bo hos mig. Nej det känns inte konstigt tycker jag, känns spännande. Vet inte riktigt hur det känns för en äldre, känns nog lika dant hur gammal eller ung man än är.

2008-01-26 @ 20:36:31
URL: http://wictooria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback