Måndag

Hej hej!
Imon är jag i vecka 16. Känns som tiden flyger iväg, är helt slut i kroppen.
Jävla foglossning har jag, Vill bara spy.
Ska hoppa ner badet och se om det blir bättre. Skriver mer senare!

Nu har jag badat, lite bättre blev det nog! Hade så varmt vatten att de bara ångade.
Och Dajm-katten trodde att man kunde gå på skum så han plumsade i vattnet. HAHAH!
Är man dum så är man ju det!
Gud vad jag saknar Pontus, har blivit så himla kännslig på senaste tiden. Kan sitta o läsa en blogg
o börja lipa över att någon har köppt en röd kaffekopp. Fattar inte vad som händer med mig?
Nu sitter Nicole o säger att jag är tråkig i min blogg, för jävligt. ^^
De måste fixas! Men jag har inte haft så mycke o srkiva om faktiskt, har mest bara legat o slappat i helgen.
Ska ta kort på mina nya bodys och min egna fina tröjja som det står BEBIS PÅ.

Coming up!

19.37
NGET BATTERI TILL KAMERAN! Får köpa batterier imorgon.
Jag fryser och har ont i huvudet + att jag är satans trött.
Vill faktiskt bara sova, men det är för tidigt. :(
Älskar min lilla Pontus. Ska nog ringa till han lite nu. =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHHAH...lipa över en röd kopp...det var det roligaste på länge...hahahaha...vad härlig du är ;)

2008-04-08 @ 11:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback