Onsdag, redan?

Idag så har jag varit på ungdomsmot. var tvungen o prata med barnmorskan om min foglossning. Står inte ut med skiten längre, hon tyckte jag skulle testa ett speciellt bälte som hjälper till att stödja. Hoppas på GUD att det fungerar! Har aldrig varit med om sånhär smärta när man ska röra på sig. Men men, lite smärta kan inte ta bort min stora lycka. Jag längtar så mycket till fosterljudet på fredag, men enu mer efter ultraljudet den 11/2. Hoppas vi får veta kön, men jag hoppas mest av allt att det inte är några fel på henne/honom. Längtar så hemskt mycke efter att få min stora mage, även om man säkert känner sig klumpig och det blir jobbigt till slut! Men man kan inte hjälpa att längta. Veckan har gått så fort med, snart är det fredag igen.

Känns verkligen som att mitt liv får en helt annan mening nu, skulle aldrig i vilja gå tillbaka till det livet jag hade innan. Verkligen helt meningslöst liv. Och det står jag för att ja tycker. Just nu kanske man har lite tråkigt eftersom det inte finns så mycke att hitta på i dehära skrit värdet, men snart är det vår och sommar. Längtar efter våren, fylla 19 år! Jag börjar bli gammal. =( Ska nog ta ett litet kort på magen nu. Lägga upp det här!




Vecka 17. Titta mina bristningar. =( Nalvel piercingen också!

Mamma byxor över!

image51




Usch bristningar. Sånt man får ta.

image53




Framifrån


 Dit upp gåt livmodern på mig just nu!

image52

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback