Tisdag V 14!

iDAG GÅR JAG IN I VECKA 14. ^^ Stor bebis nu.
image27

Jag försöker fixa bloggen med den blir bara skev!! Den får nog va såhär tills jag orkar göra mer.

Idag ska jag o Pontus gå ner till stan, vi ska öppna ett sparkonto till bebben. Och jag ska köpa ny medicin mot illamåendet. Han är ute  och busar med katterna nu.
Kan inte ens fatta hur dom kan vela gå ut i detta vädret.

Vi va o hämtade hem tolle igen igår, han är så glad nu!
Det första han gjorde var att kissa och äta massa mat. =)




Nu har jag ätit och varit nere på stan. Jag skulle öppna ett sparkonto, men jag hade redan ett, visste inte om det. Hade 1,2k på de, blev jätte glad. Pontus va tvungen o gå upp till hans mammas jobb så då stack jag hem. När han kom hem så hade han en present till mig... Han är så söt.

image28


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback