Torsdag

Hejhej. Just nu så sitter jag i skolan. Har skit ont i bäckenet idag. Kan inte sitta stilla, måste hela tiden byta ställning. Riktigt jobbigt, är jätte trött idag med även om jag har sovit i 9½ h. Helt otroligt att jag är trött.. Imorgon är det äntligen fredag, då får vi lyssna på bebis igen! På lördag ska jag och Pontus till Annica (Pontus syster) jag ska hjälpa henne att måla Nicke nyfiken i henne sons rum! Det ska bli skit kul, har man äntligen någonting att göra. Sen på söndag ska jag och mamma simma, förhoppningsvis! Och så är det Let's Dance imorgon!

Håller på med världens tråkigaste uppgift, ska skriva om olika epoker i svenskan. Dra åt helvete, jävla epok... Jävligt ointressant. 

^^



16.31
Jag längtar så himla mycket till imorgon, höra min underbara älsklings hjärta. Vill bara sova nu så att jag kan vakna och så är det fredag! Jag är så glad! Men min foglossning blir bara värre o värre, det är hemskast i slutet av dagen när man måste ta sig hem och samtidigt har gått runt i skolan hela dagen. Var en tjej som sa grattis till mig idag, det var jätte kul tycker jag! =) Om bara fler kunde vara sådär trevliga, vissa kollar bara konstigt på mig. Haha. Sånt man får ta antar jag. Jag börjar bli jätte trött på mina finnar nu. Riktigt arg... >=/ Men men, så länge bebis mår bra så gör jag också det.    


  Vecka 17

image57

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback