1 cm!

Hej hej.
Idag har jag, Pontus och Nicole gått nere på stan. Jag vaknade vid 6 idag som vanligt och hade ont, som vanligt. Men smärtan gick inte över och blev bara värre. Så vid 16.00 ungefär så var vi på förlossningen. Blev undersökt, hade öppnat mig 1 cm! Hon trodde inte det skulle ta med är 3 dagar tills bebisen kommer, men den kan lika gärna komma ikväll om det inte går över. Hoppas på att det ej går över! Nu ska jag iallfall snart lägga mig i badet, måste göra något åt smärtan, och sen ska jag sova lite. Är så himla trött.

Håll tummarna för mig! =)

Skriver mer sen iallfall, håll utkik!



20.02
Hoho!
Fortfarande ont! La mig i badet i 30 minuter, var ganska skönt första 10 minuterna. Men sen blev det bara jobbigt och hjälpte inte alls. Så det har alltså inte gått över än, men jag har forftarande mest ont i ryggen. Har inte ondare än vad jag hade innan, utan lika ont. Hoppas verkligen att det inte går över, det vore lite tråkigt.
Bebisen hickar och sparkar runt, han värkar inte alls störd av detta. ;P

Hör av mig minst en gång till innan jag ska sova iallfall



22.17
Nu har jag typ halv sovit i 1h, lite mer. Hade inte så ont medans jag sov, och när jag vaknade kändes det lungt. Men nu börjar det komma tillbaka igen. Ikväll blir nog ingen bebis, men man får ju hoppas varje dag. =) Han tycker väldigt mycke neråt med huvudet på nått konstigt vis, det hugger till ganska rejält. Sen är det ju som vanligt värken i ryggen.

Skriver nog en gång till innan jag ska sova och berättar om det blivit värre eller bättre. =)



22.24
Gör redan ondare än för 7 minuter sedan, men inte lika ont som jag har haft.
Någon som känner igen dedär att det trappas upp igen när man vaknar??



00.01
Nu ska jag sova! Får se hur jag mår imorgon. =) Just nu är det ganska lungt!

Gonatt!



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Oj oj oj... Nu verkar det hända nått... Vad spännande. :) Hoppas det går bra och att det kommer en liten nu. Kram

2008-07-09 @ 21:44:55
Postat av: Linn

Håller tummarna för dig att det blir en bebis snart :)

2008-07-10 @ 01:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback