En ny seg dag.

Hej hej
Nu har jag käkat och lite, ska ju till barnmorskan idag. Har inte så jätte ont idag faktsikt. Men det tog jävla tid att somna igår för jag hade så ont. Men när jag väl somnat så gick det över lite. Det kanske drar igång snart igen. Vem vet. Får se vad barnmorskan säger idag!



10.22
Nu har jag varit hos BM. Hon kände och jag var öppen 2,5 till 3 cm. När det blir för olidigt skulle jag åka in sa hon. Jag har ganska ont nu men den kan lika gärna komma imorgon.

Vi körde ctg med och jag har regelbundna värkar. Men nu ska jag iallfall ta det lungt. Dom ville att jag skulle stanna kvar men jag känner att det känns bättre o vara hemma..
Nu blöder jag också, konstigt.



13.15
Lyckades vila en stund, 50 min. Men sen gick det inte mer, och nu börjar jag få ganska ont. Men inget regelbundet vad jag vet. :S Nu ska jag lägga mig i soffan med vetekudden och jordgubbar! Sen om inte det hjälper så blir det duschen!



14.43
Tror inte det blir någon bebis idag. Har typ inte ont alls. Har dock sovit igen nyss, :P så det kansek kommer igång. Jag försöker vila så mycket som möjligt. Ska ta med mig Pontus ut på en Promenad. =)



15.40
Neh, det har inte kommit igång nått än. Finns nog inget o göra mer än o vänta. Får hoppas att det kommer igång imorgon! Eller att det sätter igång ikväll.



19.15
Hej hej! Jag har inga värkar eller nått sånt. Lite tråkigt men samtidigt skönt, ser fram emot att få sova gott inatt, utan smärtor! =)  Lite ont har jag ju såklart, men inte så ont som jag har haft.

Självklart hoppas jag ju på att det bara ska säga PANG, så är det igång. Men sån tur har man ju inte. :P Får knappt ont av att gå promenader ens.



19.43
Hoho! Fortfarande inga värkar. Men det gör inget! Nu så har jag mätt lite i badrummet, min snälla mamma ska åka till IKEA imorgon och köpa skötbord till oss, hon tyckte dock att vi skulle ha ett annat. :D Så, visst visst. Hon skulle visst betala det också. Mammor är ju bara det bästa! Vi ska kolla med Pontus mamma om hon kan hjälpa oss få hem barnstolen imorgon. =) Så då har vi ju något att hitta på!! Nu ska jag slappaa, kanske spela något!

skötbord!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet att om man blöder så ska man ringa in....

2008-07-11 @ 11:11:52
Postat av: Wictoria

Jag vet det, och jag har ringt in. Hon sa att det var normalt eftesom jag blivit undersökt.

2008-07-11 @ 12:37:43
URL: http://wictooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback