Barnmorskan idag!

Hej hej. Idag har vi varit hos barnmorskan! Det gick jätte bra, sf-mått var 34cm. Bebisens hjärta slog på som tusan, Pontus fick testa att lyssna med tratt. :) Det hördes jätte bra. Ska dit om 2 veckor igen, då ska vi prata om förlossningen. Skulle inte ta några tabletter heller tyckte hon. Vill bebisen komma så kan den göra det, och tabletterna(brickanylen) skjuter upp förlossningen. ^^ Så det var det.. Pontus har skaffat blogg också, http://cyklon.blogg.se , har suttit och gjort om den! =D



18.51
Nu sitter jag här hemma, har precis ätit och ränsat hela min laptop! Måste lämna in dom till skolan imorgon. Snart ska jag kolla på unga mödrar och äta jordgubbar. :) Pontus är här också, han sitter och jobbar med lite arbeten. Imorgon ska vi ha nationella i Svenska, missade ju det förra gången! Måste förbereda lite för det också.
Håller på och fixar photoshopp till denna datorn just nu!

Kommentarer
Postat av: helena

hej hej!!



tycker det är så kul att läsa din blogg, du skriver så bra tycker jag. fick själv min första son som ung (18) Är idag 25 o väntar andra barnet som beräknas komma den 6/7



ha det gött / helena

2008-06-04 @ 15:13:03
Postat av: Wictoria

Hej hej! =) Va kul att höra! Ja då har ju du BF ganska nära mig också.

2008-06-04 @ 18:43:21
URL: http://wictooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback