Skolavslutning

Hej hej.
Idag var det skolavslutning! Så skönt med sommarlov!
Men en sak som är mindre skön är att jag har börjat få sånna dumma värkar. Först gör dom ont som tusan, sen gör de mindre ont.. Och så håller det på sådär. Tog ett bad nyss, då slutade det göra oont men har fortfarande samandragningar.

Går säkert över nu snart och kommer tillbaks lika dant hela dagen imorgon! Men när jag har ont, då har jag verkligen ont!! Och när jag går känns det som att bebisen ska trilla ut för det tycker ganska mycke ner. Sitter hälst bara stilla under samandragningarna.Får väl se hur många veckor till jag ska behöva ha det såhär innan bebisen vill komma ut! KAN DOM INTE BARA SÄTTA IGÅNG MIG?! =D Känns så hopplöst när det inte kan gå igång ORDÄNKLIGT!




Pontus röker morgon ciggen!

h

Jag sitter med tjocka magen

36

Klassen!

klass


klassklass

Pontus söt!

PONTUS

PONTUS

Hehe

WIC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback