SLUTA VARA ANONYMA


ut

ututut
ututututut
utututututututut
ututututututututututut

Alla kommentarer som skrivs av anonyma kommer från och med nu att tas bort och jag kommer inte svara på dom.

Jag är så jävla trött på alla som ska skriva irrterande saker i bloggen och alla som är anonyma. Om fler håller på och skriver med anonym avsändare så kommer jag att sätta Lösenord på bloggen.  Då kommer bara mina närmaste vänner få läsa bloggen. Skyll er sjävla. Jag är aldeles för trött och har det jobbigt nog, orkar inte sitta och käfta med folk på bloggen.  Har ni inget vettigt att säga så ber jag er hålla käften. Ni har väl ändå bättre saker för er? VUXNA människor som sitter och lägger dumma kommentarer. Nu får det väl ändå vara nog. Om ni inte tycker om det jag skriver, eller har andra synpunkter på det jag skriver - då kan ni sluta läsa.

ututututututututututut
utututututututut
ututututut
ututut
ut

Kommentarer
Postat av: Ninni

Ang anonyma kommentarer, har inte skrivit ngt på din blogg, men tänkte säga att jag kikar in lite ibland, känner Nicoles mamma och svägerska, lite nyfiken på om se om din bebis varit på g? Lycka till!

2008-06-17 @ 08:55:48
URL: http://www.marklanda.dinstudio.se
Postat av: nea

heej!..tänkte mest också skriva att jag läser din blogg varje dag..och skulle tycka det var tråkigt om folk sabbar så man inte får läsa mer!..önskar dig lycka till med bebisen...fin mage har också!

kram

2008-06-17 @ 09:03:26
URL: http://www.bebis.panatet.se
Postat av: Wictoria

Hej hej:) Alltid kul när folk säger vilka dom är och att dom läser bloggen :)



Neh, min bebis verkar inte vara på g än. :(

2008-06-17 @ 11:42:33
Postat av: Sara

Hej, jag läser oxå din blogg varje dag och tycker den är jätte bra och intressant : )

Har läst den ett bra tag nu under din graviditet så jag hoppas inga gör så att man inte får följa när bebisen väl har tittat ut.

Lycka till och hoppas du får din bebis snart.

// Sara

2008-06-17 @ 16:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback