Sex and The City

Svar på kommentar:
Spelar väl ingen roll hur jävla länge man har kvar? Man kan väl förfan ändå vara trött på graviditeten och längta till den kommer ut? Har du ens varit gravid eller? Jag kan ju inte påstå att det är det mest bekväma jag har varit med om, och jag har gått runt med dehär i 8 månader, inne på den 9onde. Börjar bli jävligt drygt och jag har nästan bara haft problem under hela graviditeten. Så jag tycker nog att jag har anledning att ha tröttnat.

Om ni inte tycker om mitt klagande, då kan ni sluta läsa. För jag lär ju bara sitta o klaga nu den sista tiden eftersom jag knappt ens orkar sitta vid datorn...  





Sex and The City

Igår så försökte vi få tag på strellan nästan helda dagen. Vi var så  utråkade och trötta på att sitta här hemma och inte göra ett jävla skit och ville verkligen gå på premiären av Sex and the city. När vi inte fick tag på honom,(vi hade lovat att gå på den med honom) så sket vi i det och åkte ner och köpte iallfall. Den var skit bra! Alla borde se den! Vi får helt enkelt se en annan film med Strellan. ^^ Går ju hur jävla bra biosar hela sommaren. Men iallfall, filmen var helt underbar! Jag som är ett stort fan av SATC och har sett alla avsnitten 1000 ggr om tyckte verkligen att det var ett passande slut. Jag hade dock föredragit om dom hade gjort en till serie av filmen istället. Så man fick allt i mer detalj. Man fick inte veta lika mycke om grälen som man fått innan, eller om deras kännslor. Men den var verkligen bra ändå! Man är ju inte direkt van vid att SATC är så ''kortfattad''





18.04
Idag har vi inte gjort så mycket, Pontus ska hem till Hjortsberga idag. Han har sin mönstring imorgon och så fyller han ju år också! =) Så jag ska ner på stan imorgon och se om jag kan hitta något litet till honom, han ska få en annan sak sen den 25 när jag får pengar. Han kommer hem runt 21 på kvällen så då kör mamma ut mig dit.

Pontus börjar ju sin intensivkurs snart(30/6 - 14/7), och då ska vi bo i Hjortsberga. Så vi kommer vara där ett ganska bra tag! Jag kommer kanske åka hem någon dag ibland för katternas skull, så dom slipper sitta inne hela dagarna. Men antagligen så kommer vi bara åka hem till mig på helgerna ända fram till BF.  Efter bebisen kommit så kommer vi bara att bo här, så det är ju kul för Pontus föräldrar om vi tänker vara där ett tag nu innan.

Vi ska iallfall försöka få ihop spjälsängen och åka och hämta skötbordet  hos Annica nu innan intensivkursen börjar, så allting är klart.

Imorgon ska jag städa mitt rum jätte noga, vi ska mublera om och Pontus ska flytta hit en byrå. TRÅKIGT. :) Men jag har ju ändå inget bättre för mig så det spelar ju ingen roll!



22.14
Nu har jag precis lagt på telefonen med Pontus, stackarn måste gå och lägga sig nu för att han ska upp tidigt imorgon och ta tåget till mönstringen. =( På sin födelsedag! Hoppas att han får det lite roligt ialflall. Tror aldrig han kommer att somna nu, han har ju varit uppe till 3 varje natt hur många dagar som hälst nu! Haha. Jaja! Han längtar verkligen till imorgon, då är han äntligen myndig och bestämmer över sig själv! Sen ska han pierca sig på tisdag (för hoppningsvis), det har han längtat efter hur länge som hälst nu. Lilla sötnosen blir stor imorgon. Han ska få någon fint av mig.

Nu sitter jag och väntar på att jag ska bli trött. =) Är på ganska bra humör nu, så inga idiotiska kommentarer som kan göra mig sur tack! Familjeliv så kan man verkligen prata med vettiga människor, som förstår hur man känner sig! Folk som är i samma graviditets vecka som en själv, som man kan sitta o klaga ihop med. Det känns så bra! Man är ju verkligen inte ensam om att känna såhär. Tro det eller ej, men det finns faktiskt folk som klagar mer än vad jag gör! =D Jag gör iallafall inte min pojkvän galen, Pontus är nog den ända som står ut med mig just nu. Vad skulle jag göra utan honom?

Nu ska jag fan...hm.. Vet inte, duscha kanske? Bebisen spättsar mig med axlen långt nere på magen, det gör så ont!! Tror jag har inre skavsår. haha. =D



Pontus <3
Du är nog den ända människan som verkligen bryr sig om och störtar mig i alla situationer! Och även om det är  jobbigt att lyssna på mitt tjat, klagande och ilskna utbott så gör du det ändå! Det är kärlek det!
Du gör verkligen allt för mig.
Jag älskar dig!

PONTYUS

Min lilla 18 åring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback