v.37!

Hej hej!
Idag går jag in i en ny vecka! Börjar närma sig nu. Känner mig lite nervös inteför förlossningen, sjävla smärtan som skrämmer mig mest tror jag.. Men det ska nog gå bra! Imorgon är det BM som sagt, spännande att se hur mycke magen har växt på 2 veckor. Hoppas inte att jag har gått upp så mycket..

Jag har precis duschat nu och ska försöka komma iväg till baby and kids så fort som möjligt, vet inte när det stänger. Lovar att lägga in bilder på magen idag iallafall. :D



13.07
Nu ska vi snart ner till bussen! :) Hoppas inte att det börjar oska nu! Det har ju gjort det lite,, hatar när det oskar och blixtrar. Det får gärna sluta regna också. Igentligen borde man bara sitta inne idag och mysa!




17.38
Fan jag är ledsen och irriterad! Var 99% säker på att han var fixerad, men neh, vad händer då? Joo han ändrar sida... Han var säkert bara ''ruckbar'' och nu är han antagligen rörlig igen.. Jag är så ledsen.. Det känns fan hopplöst nu, han kommer aldrig komma ut. Varfööör??! Jag är deppig...



21.22
Jag är så jävla trött på alla som ska skriva irrterande saker i bloggen och alla som är anonyma. Om fler håller på och skriver med anonym avsändare så kommer jag att sätta Lösenord på bloggen.  Då kommer bara mina närmaste vänner få läsa bloggen. Skyll er sjävla. Jag är aldeles för trött och har det jobbigt nog, orkar inte sitta och käfta med folk på bloggen.  Har ni inget vettigt att säga så ber jag er hålla käften. Ni har väl ändå bättre saker för er, VUXNA människor som sitter och lägger dumma kommentarer. Nu får det väl ändå vara nog. Om ni inte tycker om det jag skriver, eller har andra synpunkter på det jag skriver - då kan ni sluta läsa. 

Kommentarer
Postat av: ung mamma

Hurru, du har en hel månad kvar, oroa dig inte!!!

2008-06-16 @ 19:11:48
URL: http://emelieelisabet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men snälla du, du har ju typ en månad kvar och du är förstföderska !! Har du otur så "går du kanske över" tiden en vecka eller två. Du kan väl inte deppa för en sån sak !!!!! Han fixerar sig säkert när det är dags för det.

2008-06-16 @ 21:08:11
Postat av: Wictoria

Jag kan väl förfan deppa för vafan jag vill. Det är hemskt jävla jobbigt och du har ingen aning om hur jobbigt jag har det!



Sitt inte och irritera mig enu mera med era tröga kommantarer. Förstfödeskors barn fixerar sig oftast tidigare än omfödeskor, i vecka 34-35. Och jag vet väl förfan att man brukar gå över tiden med första barnet.



Jag oroar mig inte ett jävla skit för att han inte kommer fixera sig, jag är bara trött på att vara gravid och vill att det iallfall ska hända NÅGONTING!

2008-06-16 @ 21:14:53
Postat av: Wictoria

Och sluta vara anonym. Alla kommentarer som skrivs av anonyma kommer från och med nu att tas bort och jag kommer inte svara på dom.

2008-06-16 @ 21:16:50
Postat av: helena

du ska se att han fixerar sig snart =)

2008-06-17 @ 08:32:44
Postat av: Emma

jag är också förstföderska, är i v.38+3 idag. klart att man deppar för att bebisen inte kommer ut.

jag går och letar tecken hela tiden. jag tror nästan att det kan vara värre som förstföderska, när man inte vet alls hur det ska kännas innan eller när man inte vet alls hur förlossningen ska gå och hur man ska reagera. då hade det varit enklare om man hade ett datum när man visste att bebisen skulle komma ut.



hoppas att din bebis fixerar sig snart och att han kommer snart. brukar läsa din blogg, bodde i växjö förr. Lycka till! /Emma :)

2008-06-17 @ 15:26:19
URL: http://tjohalia.blogspot.com
Postat av: Zabine !

gumman lyssna inte på desssa idiottteer!!

förstår att du e orolig! De hade ja också varit!

men du ska nog se at han fixeras sig snaaart din lilla pojke! :) Tror nog han vill ut lika mkt som du vill ha din son i din famn! ; )berätta direkt när han fixerar sig! du får tänka på att väntan är väääärd! :D Ta de lungt åh ta hand om dig! kramar

2008-06-17 @ 22:24:04
URL: http://looktight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback