Måndag. VECKA 22 IDAG!

Nu är man i vecka 22! Känns så bra, allt rullar på perfekt och jag mår jätte bra! Inget illamående, inget ont! Bara helt perfekt. Just nu sitter jag i skolan, har jobbat med engelska hela dagen. Snart ska vi käka i matsalen, gott gott. Sen blir det att forsätta plugga. Bilder på magen kommer sen.

Förästen, tycker ni det är konstigt med Babyshower? Vissa anser ju att det är knäppt. Baby shower är typ som ett litet kalas i bebisens ära, man äter go tårta och ''leker'' lekar. Har almänt roligt! Jag tänkte nämligen ha ett litet babyshower kalas på min födelsedag! Smälla ihop lite födelsedagsfirande med babyshower? Låter väl skit kul tycker jag. =D Vissa tycker ju att det är dumt med babyshower eftersom bebisen inte ens är född. Vad tycker ni? Detta är ju bara för kompisar och vissa i släckten.


Kommentarer
Postat av: Ung mamma

Kort och tjock ;) Jag stoppar bara undan fettet i byxorna ;)

2008-03-03 @ 15:39:02
URL: http://emelieelisabet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback