Torsdag!

Hej hej!
Sitter här i skolan och jobbar med svenska. Måste ju göras... Fast i mellan åt har jag varit lite uttråkad och tagit kort med Pontus mobil! =D Mamma kommer hem sent idag så jag måste komma på något att laga. Ska nog gå förbi konsum innan jag hoppar på bussen, köpa något kött.

Alltså jag har märkt att väldigt konstiga människor kollar på min bilddagbok, läskigt.. Där kan man verkligen inte lägga upp personliga bilder, kan hamna i väldigt fel händer. ^^ Fyyfan vad jag längtar till Nicoles lilla sötnos kommer! Jag är såå nyfiken på vad det är för kön o hela faderullan! Det är bara två månader kvar nu Nicole!


Jag fick en konstig reaktion av mina järntabletter idag också, fick gå till sjuksköterskan. Hon ringde till mödravården, ska inte äta dom längre. Ska testa några andra, fick en tidigare tid till Barnmorskan, 18/3. Bara två dagar tidigare, men ändå bättre. Måste verkligen äta extra järn. Tror att vi ska börja mäta magen nu på tisdag också, hoppas det iallaflal. Han sparkar som en galning där inne! Vi har nog bestämt oss för att han ska heta Jack, det känns rätt. Men vi ändrar oss säkert flera gånger till innan han kommer. =)

Kan inte komma på något att önska till mig själv i födelsedagspresent! Har kommit på lite till bebben bara ju. Lite småsaker till barnvagnen och spjälsängen. Det ända jag vet att jag vill ha är en matta till mitt rum, och nya gardiner! Ska önska mig målarfärg också, så jag kan måla min garderob och så ska jag måla en byrå som vi ska få av Annica i samma fäg.  Eftersom Pontus ska bo hos mig så behövs det

Oj vad mycket jag har skrivit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback