Magen är tung!

Hej hej! Idag gick jag upp vid halv 9 för att göra mig iordning och gå på stan med Nicole. Vi gick runt lite i affärerna, jag köte en söt rosa klänning som man kan ha även när man inte är gravid. Sedan kom Pontus ner till stan, han hade kört Cross. Vi köpte lite morsdags presenter.

Nu börjar snart grillfesten, måste snart börja göra mig iordning. Tänkte lägga in lite kort först och kolla lite vilka kort jag vill ha ut till mitt fotoalbum jag ska göra. Ska ha några på magen och sen blir det ju bilder under förlossningen och på lillen såklart. :)





Magen v.33
I min lilla rosa klänning

image294

image293

Kommentarer
Postat av: Nicole

du var verkligen fin i den klänningen :)

2008-05-24 @ 16:32:03
URL: http://www.niicol3e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback