Anna har fått en Flicka!

Hej hej. Nu är det äntligen fredag! Idag ska Pontus sova i hjb. Och jag ska nog sova hemma hos mamma.

Igår fick anna en liten flicka! :) Vi ska åka o hälsa på Bb idag!

Det blir lite kort nu och mer sen!




TJollahopp!
Nu sitter jag hemma hos mamma!
Vi var ju på Bb idag! Världens sötaste lilla tösabit! Och så liiiten var hon! :)
Sebastian kändes inte liten längre när man såg den lilla fisen. :)
Hon fick en liten filt, ett par byxor och en body av oss! :)

Jag själv fick lite smink. ;)

 
Nu ska jag snart åka hem igen. Jag och lilla sebb! Sover nog hos Sabina idag!
Ska iallafall ta med mig datorn till Vislanda.

Imorgon kommer anel och hans flickvän till oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback