Barn akuten

Halloj
Nu ska vi åka till barn Akuten med sebb. Han värkar inte alls må bra. :(
Han har skrikit mest hela dagen och igår. Han äter inte heller.
Så jag ringde till akuten, hellre ringa när man är orolig än att inte göra någonting.
Det är säkert ingen fara med honom men det är skönt att någon kollar på honom.



Hej hej. Nu är vi hemma igen. Det gick jätte bra på akuten. Han har ont i magen och skriker så mycket för att han är förstoppad.:( Stackarn. Men jag ska ge honom frukt puré, katrinplommon och päron. Sen om det inte hjälper, får jag ge han någon medicin. Men det ska jag verkligen försöka slippa. Han är lite sur nu, och fiser o fiser efter vi gav han katrinplommon. Men det blir nog bättre.

Förklaringen till att han blivit sån är för att jag bytt till nan2, och att jag har introducerat lite nya saker att äta. Då kan dom bli hårda, men det är bara o fortsätta, och ge han katrinplommon puré så att han inte blir hård.:) Och jag ska börja blanda nan1+2 igen som jag gjode när jag vande han vill nan2. ^^

Sen har han ju börjat spy och sådär, vilket han aldrig gjort innan, och äter inte så mycket. Så vi ska hålla koll så han inte går ner i vikt. För det är ju inte så bra. Men så länge han går upp så är allt okej. :)



Kommentarer
Postat av: Emma

lycka till! det är säkert ingen fara, men förstår att det är skönt att kolla upp det.

har han feber?

2008-11-27 @ 12:12:17
URL: http://tjohalia.blogspot.com
Postat av: Fanny

Hoppas lilla Sebbe blir bra snart igen!! Så han kan komma å hälsa på å sitta i tant Fannys knä :D haha

2008-11-28 @ 10:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback