Flyttat!

Hej hej
Nu har vi flyttat. :)
Sitter hos linda och pratar lite, fick låna hennes dator! Såå snäll! :) 
Vi har fortfarande massa saker att flytta till lägenheten. Men det blir iallfalll färdigt nu i veckan.
Idag ska vi hem till mamma, nya WOW släpps! Så vi ska campa där nere ;)

Nu måste jag ta hand om sebbe, han är såå arg!


 
? vet inte vad klockan är ---

Nu är jag hemma hos mamma! Har varit hos Agnetha idag, skulle fixa hennes dator, men hon hade inget operativsystem eller drivrutiner. =D så det får bli fixat lite senare! Jag måste formatera om min dator också, har fått nått skit på den. =/

Åh juste agnetha! Nu glömde vi ju skivorna jag skulle ta med mig o bränna! = | Typiskt!

åh, jag håller tummarna för Anna nu! Vi tänker på dig och är så nyfikna på Bebisen!
Om du läser så kommer jag förbi dig imorgon o lämnar massor med blöjor. Hoppas att du är hemma!
Han/hon kan ju komma när som nu. Så det är lika bra att komma förbi med det. :)
Jag är ju så glömsk. :( Skulle gjort det för länge sedan. Men jag ska ju hämta korten på Sebbe imorgon så då blir det ju iallfall av! Ska ta med mig lite kläder med som Sebastian aldrig använde. :)


Inatt ska vi ju ner på stan och köpa Wow. :D Det ska bli riktigt kul!
Måste göra mig iordning nu också. Jag skriver senare.
Puss på er.


<3 <3 SEBB <3 <3 PONTA <3 <3


<3 Åh Strellan din SKOJJARE!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback