:) Godmorgon!

Hej hej.
Inatt sov jag hos Sabina
, Pontus var så slut igår så jag tyckte att han kunde få det lite lungt igår kväll!
Sedan var det ju tjabb, och det orkade ju inte Pontus heller med. Igår var Sebastian så glad, han skrattade o skrattade bara man sa ''haha'. Sååå go. Och han älskar Sabina, det är bara jag, pontus och sabina han skrattar åt. Det är lönlöst om någon annan försöker. haha!

Men iallafall, fått många kommentarer om bråket som hållt på nu ett tag. Tänkte skriva en liten summering av allt;
Jag och Sabina har försökt stå ut med Nicole ett  bra tag, och jag enu längre. Men vi fick nog av allt vi såg, och ringde till Socialen. Vi sa att vi tycker hon behöver stöd, och att det inte går rätt till med Thilian. Det blev det förståss ett helvete om! Men jag erkände för Nicole att det var vi och ja.

Och nu är det någon som tagit bort Nicoles blogg, och det fick vi SÅKLART skit för. Och nu ska hon anmäla oss för det. Men det kan hon gärna göra för då anmäler vi henne för förtal, som jag tidigare skrivit. Bara för att jag satt vid msn igår efter bloggen blev förstörd så fick jag skiten! Men Pontus satt och Spelade när det hände. Och det är bara en person som kan sitta vid internet hos oss.

Så så är det med den historian, och jag är så arg på Nicole, vet inte vad jag skulle göra med na om jag fick se henne. Hon gör mig tokig. Men det är ju inte konstigt att vi bråkar , för det har vi ju gjort en gång innan. Och nej jag kommer inte slå henne, men hon ska få en sån helvetes utskällning om jag får syn på henne här i vislanda. För  nu får det FAN rent ut sagt vara NOG!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejj är inte du thilians gudmor hur går det nu då varför pratar du och nicole inte bara om det som ha hänt ovh bli vänner igen

2008-11-26 @ 10:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback