MASSA kul idag :) ---- MiNDRE kul igår. :/

Hej hej.
Igår  var det INGEN bra dag alls.:( Pontus krockade med en rådjur.. Varför just Pontus? Men han klarade sig, och det är de som räknas. Bilen...Ja....den ska vi inte ens tala om. :) Men så länge Pontus mår bra så, vem fan bryr sig om en jävla bil?

Och jag var allmänt ARG igår. SÅ ARG SÅ ARG! Visste ine vad jag skulle ta mig till! Skällde på mamma, skällde på mig själv.. Haha.. Så arg har jag inte varit på 1 år! Men nu är jag inte arg länge. :)

Igår var jag på efterkontrolen, allt var bra med mig! :) Äntligen har man lite normala blodvärden. Ooh, jag har en hemlis på G också. :) Men den blir privat. Fast det är ju typ inga som har mitt nya lösenord så det blir = 0 som får veta hemlis. Och nej, jag är inte gravid om det var de ni tror. <---Länk.

Nu ska jag göra iordning mig och fixa o dona, för idag ska vi åka till ikea! Det blir lite shopping och sådär till lägenheten såklart. Mamma lägger ut så länge, så vi kan flytta in nu i helgen. Men hon ska få tillbaka varje krona nästa vecka. :) För vi har ju sökt bistånd till möbler. VIlket inte jag tycker är fel. Betalar fan skatt på min föräldrapenning, så det kan jag fan få! ;)

Ikväll ska vi fira Sabinas födelsedag, det blir OLÉO!
Om någon vill hänga med, hör av er på; 073 753 10 17



Nu ska jag skriva privat blogg, Som vanligt, kontakta mig på MSN om ni vill veta pass. Alla får det inte, bara de som jag känner lite till eller tycker värkar vettiga. ;)





Kommentarer
Postat av: zabine

Du har blivit utmanad!

kolla min blogg!!!

2008-11-08 @ 10:34:31
URL: http://wildasmamma.bloggagratis.se
Postat av: Johanna

Klart att det inte är något fel med att söka bistån för sånt.. Ja menar, vem har råd som "ungförälder" att slänga ut flera tusen på möbler bara sådär igentligen =S..

2008-11-08 @ 20:20:56
URL: http://johannaaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback