Utkast: fan vad ...

Från en tjej från tingsryd:
tror du inte att jag vet vem du är??





fan vad du tror att du är bäst,eh det är jävligt många som är ensamstående idag om du inte visste det???å dom är inte sämre mammor för det,det är inte nicoles fel att han stack..om din mesiga pojkvän gör slut me dej så är det ditt fel att inte du har en hel familj och oj helt plötsligt är du inte en bra mamma!!fan jag känner inte ens nicole men jag bara retar mig som fan på dej,dej skulle jag bara vilja knäcka!du säger att du inte behöver lägga ut halv nakna bilder på dej,å att du har allt innanför dina dörrar men det finns bara en idiot å en liten fjant som vill ha dej en,du är fan större än han,man kan tror att det är du som är man!!jag är tjej men jag skulle kunna knäcka han me





Jag har inte klandrat ner på ENSAMSTÅENDE, utan på NICOLE. Ensamstående har inget med det jag säger o göra. Lär dig läsa!

Kom hit LILLA du så ska vi se vad du går för.

Kommentarer
Postat av: Tina

jag tycker det ni har gjort är jätte bra för bara av att läsa hennes blogg reagerar man jätte starkt och man tycker så synd om lill killen!Jag tycker de ni har gjort är väldigt starkt! hoppas bara ni har gjort de för pojkens skull och inte för att ni inte tål henne längre!

2008-11-16 @ 22:46:25
Postat av: Louise

hej. tänkte bara fråga vem från tryd som skrivit? för jag bor ju där så tänkte om jag kände dom? för jag hoppas verkligen inte du tror det är jag?

2008-11-17 @ 09:55:47
URL: http://tindrissmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du menar att hon sover hela tiden ? Och att Thilian inte har några rutiner?

2008-11-17 @ 11:54:27
Postat av: Johanna

Haha det finns faan folk till allt! Jag tycker att det är bra att du gjort som du gjort! För jag tycker likadant! Och din pojkvänn ser bra ut så det måste ju betyda att du inte är speciellt ful eller dum i huvet! Och Sebbe tycker jag växer på bra och du sitter inte framför datorn hela tiden utan tar hand om din son bra och kan försörja honom ordentligt. Sebbe är så himla fin! En riktig liten charmknutte! Så ta inte åt dig av något någon säger! Du är en tusen gånger bättre mamma och är ju bara ärlig när det kommer till oron..

Sista idioten är inte född ennu ;)



Ha det =)

2008-11-17 @ 12:22:09
URL: http://johannaaaandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tycker ni verkar rätt omogna hela bunten faktiskt!! Och ni ska vara småbarnsmammor. Det kallar jag pinsamt. Och skryt inte om din sunkiga lägenhet. Det är ju fan soc som betalar.

2008-11-17 @ 12:50:20
Postat av: sandra

haha fan vad du är mesig, palla wow? wof? hehe skojjar bara. Hur är de med er. Vad är de som hänt mellan dig och nicole nu då? fattar noll. får ses någon dag. kram

2008-11-17 @ 19:25:43
URL: http://www.metrobloggen.se/elvinsmamma
Postat av: anonym

Ni har gjort helt rätt den där tjejen behöver bara en dator så är hennes liv bra.

Absoulut inget barn.Heder åt er som reagerat.

2008-11-18 @ 17:45:43
Postat av: Louise - Tindras Mamma

vem tror du det är då?

2008-11-19 @ 15:37:06
URL: http://tindrissmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback