Utkast: Hej Wictoria ...

Hej Wictoria ..
Ska börja mäe att säga förlåt, för att jag la meij i, sist du o Nicole bråkade o förlåt för dedär du o jag bråkade om .. o sen vill jag bara fråga en sak .. VArför drar ni in meij i detta som är nu ? Varför säger du / sabina att jag ringt o hotat er ? De skulle jag ALDRIG göra .. Har för de första ingen telefon o int varken ditt eller sabinas nummer .. Aja, hoppas allt löser seij iallafall .. Ha de bra .. / Tilda




Hej hej Tilda.
Nejdå, det är ingen fara. Du har ju inget med det här o göra, jag är inte arg på dig.
Det var därför jag blockerade dig, eftersom jag inte orkade bråka med en till.
Jag har inget o göra med dedär samtalet, det var sabina. Jag har inga planer på o blanda in dig i detta onödiga tjabb. :P
Men sen vet jag ju jag vilken sida du är på, men det var inte jag som tog bort bloggen.

Jag har lagt dethär på hyllan och jag hoppas att det kan lugna ner sig snart, för jag orkar inte bråka med henne. Förlåta henne tänker jag aldrig, men det är onödigt o tjabba o anklaga o ha sig.

Lycka till med allt. :)*

Kommentarer
Postat av: Tilda

Hej, va bra .. Näe, jag har sagt till Nicole att de kan va vem som helst, de kan lika gärna va Peter o hans tjej, de har jag sagt te henne också ..

2008-11-26 @ 14:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback