Äntligen fredag!



Godmorgon!
Jag är trött! Har varit vaken sedan 7. Funderade på att gå och lägga mig igen, men det är ingen mening. Ska ner på stan vid 11 och det är bara 2 timmar dit. :) Idag ska vi ju på kalaas hos Agnetha! Vet inte om Anna ska dit, men det är alltid kul o se hur stor hennes mage blivit! :D Hon har BF 20 November, tror jag att det var. :) Hon går in i vecka 30 (29+0) idag isf. :)


Såhär såg min mage ut i vecka 30!

 

Saknar min mage!


Nu ska jag börja göra mig iordning innan älsklingen vaknar och vill ha mat. :)



10.33
Nu håller Sebbis på att vakna! Så snart ska vi dra ner på stan och träffa Pontus and Nicoole. :) Måste bara ätas och bytas!





Jag blev ego. :(




Kommentarer
Postat av: katta

du e väldigt fin :)

2008-09-05 @ 18:09:59
URL: http://attiosjunollfemnollsju.blogg.se/
Postat av: Moa

GRavid-magar är jättesöta! :)

2008-09-05 @ 19:55:01
URL: http://mbladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback