Bio idag!

Hej hej
Nu ska vi iväg, vi ska fixa bio biljetter och sen ska vi till baby and kids. ;)
Kolla runt lite på stan kanske! Jag fick sova till 10.30.



15.00
Hej hej! Nu har vi kommit hem igen. Bio kassorna öppnade inte förren vid 17.10, så vi bokar över internet istälelt. :) Vi har bestämt att se Wall.e!

Pontus håller på att laga mat nu, svamp och falukorvs gryta! :) Jätte gott!



Jag köpte också en nappflaska och så beställde vi klädsel till liggdelen. Jag lät Pontus bestämma färgen! :)

 En sån färg, fast ny såklart. ;)

 Och en sån i mitten! Gul!



22.47
Vi kom hem från bion vid 21.30. :)  Och nu har jag matat honom och gosat med honom, han har precis somnat för natten. Saknade honom så mycket, men det gick bra ändå. Första gången är nog svårast.

Wall.e var iallfall jätte bra tyckte jag.
Lite typiskt att det skulle vara barn på bion bara när man saknar sitt egna där hemma. ;)

Kommentarer
Postat av: mia

Såg Wall.E för ett par dagar sen, ganska bra faktiskt! =)

2008-09-15 @ 21:25:04
URL: http://theo070723.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Wictoria m familj.

Grattis brorsan till uppskrivningen. Hoppas att det löser sig med lägenhet, men Vislanda???? Om du Wictoria har vägarna förbi stan någon dag kan du väl lägga brallorna i brevlådan om vi inte är hemma. Om jag fortfarande får låna dom vill säga. Ha det. Faster Anna

2008-09-16 @ 12:38:04
Postat av: Wictoria - Sebastians mamma!

Halloj anna! :) Jamensan! Vi har lite sånna newborn blöjor också, typ 2 paket som sebastian aldrig använde, som ni ska få också! :)



2008-09-16 @ 14:19:18
URL: http://wictooria.blogg.se/
Postat av: Melinda

Snygg blogg :D

2008-09-16 @ 15:42:51
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback