Igår var det roligt!


Hej hej!
Nu kommer en liten snabb uppdatering. Har lite smått ont i huvudet idag faktiskt. :) Blir lite vila för mig!

Det var iallfall SKIT ROLIGT igår! Det var inte lika jobbigt som jag trodde det skulle bli o lämna Sebastian, visste ju att han var i goda händer. :) Det var massa folk på festen, men det var ialflall inga konstiga människor eller en massa fjortisar. Jag och Nicole bara pussades hela tiden. :) Jag älskar min lilla Nicole! Sabina och jag hade det skit kul också! :) PUSSSSPUSSS! Pontus var så full och trött så vi tog en lite tidigare buss, vi fick stressa till den. :) Haha.

Nu dröjer det väl ett tag tills man är på party igen! Men nästa gång är det iallfall bestämt att jag och några andra unga mammor ska ut på Puben! :)

Sebastian hade varit snäll hos farmor och farfar!
Vid kl 12.00 när jag sovit klart och kom ner och tog upp honom, då bara SLÄNGDE han sig över mina tuttar! :) Även om jag inte har någon mjölk kvar så var det hans första tanke! Så vi satt där och mös tillsammans. Han fick sutta lite, och han var såå glad! :) Han ska få sova i våran säng inatt. <3


Bilder kommer sen när jag orkar det, ska äta lite nu. ;)
TACK NICOLE FÖR EN JÄTTE ROLIG FEST!!



Jag och Sebastian
19/9 - Fredag









Fest hos Nicole! :)
FEEEST!
20/9 -LÖÖRDAG!


























I Hjortsberga
21/9 - SÖNDAG!







Kommentarer
Postat av: sandra , Sebastians mamma

har också en liten sebastian ;)

2008-09-24 @ 06:52:28
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/
Postat av: Wictoria - Sebastians mamma!

Haha. :D jaså. va skoj!

2008-09-24 @ 10:32:30
URL: http://wictooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback