Ny vecka!

Hej hej.
Nu har vi vaknat och allting. :) Vi ska ner på stan idag för att försöka fixa så att Pontus kan spela sitt nya spel, Warhammer. Sebbe sitter här med mig, han ska snart äta lite. :)

Igår kväll satt jag och tittade på Grey's Anatomy, nu har jag kollat på alla avsnitten, 1 oktober är det sesongs start för sesong 5! Längtar tills dess. :) Nu ska jag bara hinna ifatt ER också, har inte så stor koll där, men jag har följt 13 sesonger. Ska ladda ner rästen också.

Stackars Zabine! :( BF+8 Idag!
http://zabinewesterlund.blogg.se/



19.55
Halloj.
Idag har vi varit nere på stan, vi träffade Kim och hennes pojkvän! Vi satt på alskelyckan och pratade lite. Nu är Pontus på onoff, Sebastian sover och jag ska baka en kladdkaka! Jag och Pontus ska mysa ikväll. :)

Jag och Sebastian har badat också, tillsammans i badkaret. Sååå mysigt! :)








Nu fick vi för oss att baka kladdkaka!




100 g smält smör
2 ägg
3 dl socker
1,5 dl mjöl
1 dl kakao
1/2 tsk salt

Sätt ugnen på 175 grader. Rör i hop de torra ingredienserna och tillsätt sen smöret och sist äggen.  Häll över smeten i formen. In i ugnen ca 15-30 min, beroende på hur stor form man har mm. Känn med sticka med jämna mellanrum för den ska vara KLADDIG! Hellre för kladdig än tvärt om.. Serveras riktigt kall med grädde eller glass!



23.23
Nu är det nog faktsikt dags att sova! :) Kladdkakan blev jätte god!
Tack för idag och gonatt!



Kommentarer
Postat av: Nicole - Thilians mamma

åååh vad mys (A) vill också ha ett badkar (a)

2008-09-22 @ 20:19:20
URL: http://niicol3e.blogg.se/
Postat av: Nicole - Thilians mamma

du är sööt älskling <3

2008-09-22 @ 21:24:50
URL: http://niicol3e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback