Ny vecka!

idag var det 8 veckor sedan Sebastian föddes! Helt otroligt. Tiden går så fort! :(

Idag blir det en städar dag! Gillar inte att ha det stökigt.:) Men Nicole är en redig stökis! <3

Nu funderar vi på att flytta utanför Växjö, känns som att vi måste komma iväg snart. Och det tar lite för lång tid i Växjö. Hade ju hälst velat flytta så snart som möjligt, kanske om minst 6 veckor. Har ju föräldragruppen här på hovshaga. :) Nicoles mamma kanske kunde hjälpa oss hitta en lägenhet i Vislanda. Vi får la se. :) Det hade ju varit bäst o bo i Växjö, men ändå..

Nu ska jag återgå till städandet!

Det kommer bilder från igår senare! :)



14.49
hej!
nu sitter jag här och matar Sebastian! Så sköönt med nappflaskan! Känner en sån frihet! Att Pontus kan mata också är verkligen helt fantastiskt.



15, 28 
nu går vi o sover lite!! :)



22.58
Hej hej! Nu ikväll så har Pontus varit en stund hos Strellan och jag har varit och köpt en bärsele och ett babygym! :D Begangnat såklart. Tycker det är onödigt att köpa nytt. Jag kände dom jag köpte av. :)

Babygym 100 kr!




Bärsele 300 kr!
Som ny!







Thilians dop!

Fler bilder:
http://wictooria.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1220738401&id=264039123

Sebastian



På g till dopet! :)
 




Nicole Och Sebastian



Prästen och Thilain



Nicole och Thilan



Pontus, Sebastian, jag Och strellan





Thilian Och Prästen!


Thilian Och strellan hemma hos Nicole efter dopet! :)


Sebastian helt utslagen på soffan, äntligen hemma! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback